Wniosek o legitymację
W Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu można uzyskać legitymację poświadczającą członkostwo.
Zgodnie z wytycznymi Krajowej Rady Radców Prawnych są do wyboru 2 rodzaje legitymacji, tj. legitymacja standard (z mikroprocesorem bezstykowym) oraz legitymacja z chipem (z mikroprocesorem stykowym i bezstykowym - obecnie niedostępnej).
Od lipca 2018 roku aplikanci i radcowie mogą ubiegać się jedynie o legitymację standard (w cenie 32 zł brutto).
- Wniosek o zamówienie legitymacji aplikanckiej i radcowskiej można złożyć jedynie za pomocą Extranetu (patrz poniżej instrukcja składania wniosku).
- Statusy poszczególnych etapów realizacji wniosku są widoczne w Extranecie w zakładce "Legitymacje" na dole strony - ostatnim ze statusów jest "Gotowe do odbioru" - co oznacza, że można odebrać legitymacje z Izby.
- Czas wytworzenia to średnio 4-6 tygodni.
- Warunkiem poprawnie wytworzonej legitymacji jest dostarczenia odpowiedniego formatu zdjęcia (zdjęcie formatu legitymacyjnego lub paszportowego) oraz dokonanie jej opłacenia (na konta Izby).