Bieg o Puchar Dziekana 2024
9:00, 6 Lipca 2024 do 11:00, 6 Lipca 2024
Dziekan Rady OIRP we Wrocławiu wraz z Komisją ds. Kultury, Integracji i Sportu zaprasza wszystkich do udziału w Biegu o Puchar Dziekana, który odbędzie się w sobotę 6 lipca 2024 r. o godzinie 09:00.
START I META są zlokalizowane na wałach koło Jazu Opatowickiego i Wyspy Opatowickiej przy ulicy Braci Gierymskich.
TRASA I DYSTANS:
1. Długość trasy: 5 km
2. Trasa biegu zlokalizowana jest na Wielkiej Wyspie i w całości prowadzi przez nadorzańskie wały - od Jazu Opatowickiego w kierunku Mostu Zwierzynieckiego i z powrotem.
3. Przebieg trasy jest oznakowany. Na trasie znajdują się wolontariusze.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
Warunkiem udziału w Imprezie jest zarejestrowanie się na stronie Parkrun Wrocław poprzez wypełnienie formularza dostępnego pod adresem: http://www.parkrun.pl/rejestracja/form/ . W rubryce “Macierzysta lokalizacja Parkrun” należy wybrać Wrocław, natomiast w rubryce “Klub” należy wybrać Bieg o Puchar Dziekana OIRP. Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzyma e-mail potwierdzający rejestrację oraz zawierający indywidualny kod kreskowy, który należy pobrać oraz wydrukować. Tylko osoby, które poprawnie dokonały rejestracji będą mogły wziąć udział Imprezie.Przy czym, osoby biorące udział w zeszłorocznej edycji biegu nie dokonują ponownej rejestracji a jedynie zabierają ze sobą na bieg indywidualny kod kreskowy, przypisany podczas ubiegłorocznej rejestracji.
W przypadku utracenia indywidualnego kodu kreskowego, możliwe jest jego odzyskanie przy pomocy procedury widniejącej pod linkiem: https://ww.parkrun.com/runner/getbarcodelink/poland/
Wszyscy Uczestnicy zobowiązani są pojawić się w Biurze Imprezy w dniu startu w godzinach 8:00- 8:30 w celu zweryfikowania tożsamości. W czasie weryfikacji Uczestnicy otrzymają numer oraz pakiet startowy. Biuro Imprezy będzie mieściło się w miejscu startu Imprezy.
Udział w Imprezie jest bezpłatny.
Wszyscy Uczestnicy muszą przestrzegać regulaminu Imprezy, regulaminu Parkrun Wrocław oraz przepisów PZLA.
Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału !!
Do zobaczenia !