Extranet Platforma DZ System ARD E-dzienniczek Sprawy z urzędu BIP OIRP Wrocław na Facebooku OIRP Wrocław na linkedin

Zniżki edukacyjne

Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji 2021-09-01

Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji

Rabaty na 9 szkoleń online Centrum Szkoleniowego Radca Prawny w Administracji

 

Szanowni Państwo,

w wyniku zawartego przez naszą Izbę porozumienia – ponownie wracamy do Was z pakietem nowych szkoleń on-line dedykowanych wszystkim członkom OIRP Wrocław, które odbywać się będą pod patronatem Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu w najbliższym czasie. Poniżej znajdziecie Państwo podstawowe informacje:

       I.            Szkolenie nr 1 „Ustawa o doręczeniach elektronicznych w praktyce radcy prawnego i adwokata”

Już od 1 października 2021 r. stosowane będą przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych w zakresie obowiązku doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub publicznej usługi hybrydowej. Podczas spotkania omówione zostaną takie zagadnienia, jak m.in: prawa i obowiązku wynikające z ustawy o doręczeniach elektronicznych, pozyskiwanie adresów do doręczeń elektronicznych, postępowanie dowodowe przed sądem a doręczenie elektroniczne.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.rpwa.pl/210902DS/  

    II.            Szkolenie nr 2  „Prawo pracy w jednostkach samorządu terytorialnego”

Podczas spotkania omówione zostaną takie zagadnienia, jak m.in. warunki dopuszczalności pracy w niedziele i święta, zasady udzielania urlopu wypoczynkowego po długotrwałej chorobie, czy urlopie macierzyńskim, jak daleko może posunąć się pracodawca wprowadzając monitoring w miejscu pracy oraz realizacja obowiązków przez pracownika podczas świadczenia pracy zdalnie.

Szczegółowy harmonogram i zapisy:  https://online.kipwa.pl/210902BS/

 III.            Szkolenie nr 3 „Pisanie uzasadnień decyzji administracyjnych”

Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: struktura budowy uzasadnienia decyzji administracyjnej, odmienności związane z uzasadnieniem decyzji w sprawach z wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy, uzasadnienia decyzji administracyjnej wydawanej ponownie przez organ nadzoru na skutek wyroku sądu administracyjnego uchylającego poprzednią decyzję administracyjną.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.administracjapubliczna.pl/210903KS/

 IV.            Szkolenie nr 4 „Odmowa udostępnienia informacji publicznej i informacji sektora publicznego”

Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: wyłączenia przedmiotowe na tle praktyki udostępniania informacji publicznej i informacji sektora publicznego, przesłanki ograniczenia dostępu i przekazania informacji publicznej i informacji sektora publicznego, wszczęcie postępowania nakierowanego na uzyskanie informacji publicznej – obowiązki adresata wniosku.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.informacjapubliczna.pl/210906MJ/

    V.            Szkolenie nr 5 „Bezczynność organu administracji publicznej”

Warsztaty przygotowane zostały dla radców prawnych oraz adwokatów doradzających jednostkom administracji publicznej oraz reprezentujących swoich klientów w postępowaniach przed organami. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: rodzaje spraw administracyjnych z perspektywy terminów na ich załatwienie, skarga do sądu administracyjnego na bezczynność i przewlekłe prowadzenie postępowania, czynności organu I instancji po wniesieniu ponaglenia.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.rpwa.pl/210906RS/

 VI.            Szkolenie nr 6 „Zasady odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich do pracowników i innych podmiotów działających na terenie urzędu”

Szkolenie ma na celu nabycie i usystematyzowanie wiedzy o zasadach odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich do pracowników i innych podmiotów działających na terenie urzędu. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: upoważnienie do przyjęcia korespondencji/przesyłki kurierskiej dla własnego Pracownika, dla podmiotu zewnętrznego, w tym firm świadczących usługi w zakresie ochrony, korespondencja zwykła/przesyłka kurierska i zasady jej przekazania z punktu odbioru do rąk adresata, korespondencja urzędowa do Adresatów działających na terenie zakładu pracy.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.administracjapubliczna.pl/210907PW/

VII.            Szkolenie nr 7 „Kontrola przetwarzania i ochrony danych osobowych z uwzględnieniem RODO i ustawy o ochronie danych osobowych”

Podczas szkolenia przedstawione zostaną praktyczne porady jak przygotować się do kontroli organu nadzorczego oraz m.in. takie zagadnienia, jak: postępowanie administratora i inspektora ochrony danych osobowych w przypadku stwierdzenia naruszenia ochrony danych, kontrola sprawowana przez kontrolujących z Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jak przygotować się do kontroli organu nadzorczego – praktyczne porady i wskazówki.

Szczegółowy harmonogram i zapisy:  https://online.abi-expert.pl/210907MSB/

VIII.            Szkolenie nr 8 „Kontrola zamówień publicznych oraz taryfikator korekt”

Celem szkolenia jest omówienie zasad prowadzenia kontroli zamówień publicznych na gruncie nowego p.z.p. oraz omówienie nieprawidłowości w stosowaniu nowych regulacji, które generują ryzyko podjęcia działań korygujących w przypadku zamówień dofinansowanych z budżetu UE. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: nieprawidłowości dotyczące szacowania wartości zamówienia, nieprawidłowości dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, nieprawidłowości w zakresie kryteriów oceny ofert.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.przetargipubliczne.pl/210909KP/

 IX.            Szkolenie nr 9  „Dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym”

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiadających za przebieg postępowania administracyjnego, za wydawanie decyzji administracyjnych czy też za wznowienie postępowania. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak: podpis elektroniczny w postępowaniach administracyjnych, rodzaje podpisów elektronicznych i konsekwencje ich użycia, sposób udostępniania dokumentu - problem trwałego nośnika.

Szczegółowy harmonogram i zapisy: https://online.administracjapubliczna.pl/210909DS/

W odniesieniu do każdego szkolenia, na hasło „OIRP Wrocław”, dzięki porozumieniu z wydawnictwem Presscom otrzymają Państwo 10% zniżkę. Kod rabatowy należy wpisać w polu „uwagi” podczas zapisów przez stronę internetową.

Serdecznie zapraszamy!