Extranet Platforma DZ System ARD E-dzienniczek Sprawy z urzędu BIP OIRP Wrocław na Facebooku OIRP Wrocław na linkedin

Aktualności



Zakład Ubezpieczeń Społecznych przystępuje do realizacji wypłaty świadczenia interwencyjnego przeznaczonego na wsparcie dalszego prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy poszkodowanego w wyniku powodzi. 2024-10-08

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przystępuje do realizacji wypłaty świadczenia interwencyjnego przeznaczonego na wsparcie dalszego prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy poszkodowanego w wyniku powodzi.

Szanowni Państwo,

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przystępuje do realizacji wypłaty świadczenia interwencyjnego przeznaczonego na wsparcie dalszego prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy poszkodowanego w wyniku powodzi.

Kto otrzyma wsparcie

Przedsiębiorcy którzy:

• ponieśli szkodę polegającą na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu, bezpośrednio w wyniku powodzi, składników materialnych przedsiębiorstwa niezbędnych do dalszego prowadzenia działalności gospodarczej oraz

• zobowiązali się do prowadzenia działalności gospodarczej przez co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania świadczenia interwencyjnego oraz

• zobowiązali się do utrzymania poziomu zatrudnienia przez 6 miesięcy od dnia 16 września 2024 r.

Jak i kiedy złożyć wniosek

Jeśli chcesz skorzystać ze świadczenia, złóż wniosek RSI (Wniosek o świadczenie interwencyjne przeznaczone na wsparcie dalszego prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy poszkodowanego w wyniku powodzi).

Wniosek o świadczenie interwencyjne możesz złożyć od 5 października 2024 r. do 16 marca 2025 r. w formie:

• elektronicznej na swoim profilu na PUE/eZUS jako pismo ogólne POG, do którego dołączasz wniosek o świadczenie interwencyjne,

• papierowej w każdej placówce ZUS lub w punkcie mobilnym albo przesłać go pocztą.


Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.zus.pl w zakładce pomoc dla powodzian.

Załączniki: